Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MareckiMarek | użytkownik

imię i nazwisko adresRadom / Warszawa zarejestrowany26.02.2006 @13:38:36 ostatnio na stronie21.12.2016 @18:14:22

Jak to jest oświetlone? Przykłady ustawienia lamp na moich zdjęciach
http://www.digart.pl/forum/temat/1561421.html

Jeszcze nie umiem ale się zawziąłem.

----------------------------------------------------------
Radomskie Towarzystwo Fotograficzne

Program do HDR
http://www.machineryhdr.com

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.machineryhdr.com Gadu-Gadu3501687
digarty72 komentarze479 posty na forum107

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~KriStyle    22.11.2012 @23:18:18
Czytałem sobie Canon-Board, temat "Niesamowity efekt - zdjęcia Jill Greenberg" i tak oto natknąłem się na Twój profil DA. Pozwól że będę śledził, bardzo fajne fotki.

pozdrawiam,
Krzysiek
~Monikk2    21.10.2012 @20:13:16
w Młodocinie Większym, 10km za Radomiem
_______
'Chemiczny świat, pachnący szarością, z papieru miłością.'
~REZO124    18.02.2012 @23:16:03
Witam!
Pobrałem demko machinery i naprawde daje rade. porównałem z photomatixem i nie ma sobie[machinery] równych. jest kolosalna różnica. zamierzam kupić licencje i sie cieszyć wszystkimi opcjami.
hdr-y i niektóre fotki w Twojej galerii fajne fajne.
pozdrawiam !!!
ostatnio edytowane: 2012-02-18 23:19:25
_______
ZAPRASZAM DO MOJEJ GALERII ! !
Oceny mile widziane a także konstruktywne komentarze.

Amatorzy martwią się o sprzęt, profesjonaliści o kasę, mistrzowie o światło.
~AGA1106    14.01.2012 @18:18:18
Witam, nie zauważyłam, że jesteś z Radomia )
Wspaniała galeria więc pozwolę sobie poobserwować.
Pozdrawiam
~Ster2    14.11.2011 @06:28:04
Tak, powinienem być na spotkaniu.
_______
Ster.wradomiu.pl
~Bacaj    09.11.2011 @07:27:48
Tak, to jedno z miejsc w których byliśmy.... ale ja wyrąbałem w PSie ze 2 drzewa
~Caska    06.11.2011 @19:11:12
dziękuję
_______
...catch me if you can...
~Lensman    29.10.2011 @19:57:08
:p
_______

~tadzikb59    21.10.2011 @22:02:52
A witam serdecznie ....
_______
Zamiast podziękowań wstąp do mnie http://tadzikb59.digart.pl/ .
U mnie czynne 24h.
~ninjaa    28.09.2011 @22:07:12
znalazłem cię na forum CB i mam do ciebie pytanie. posiadam sigmę 50mm 1.4 i zauważyłem lekki FF. Czy można zrobić coś z tym fantem we własnym zakresie (mikroregulacja?) czy jednak muszę wysłać obiektyw do serwisu sigmy?
~Baskawilkow    02.09.2011 @15:22:18
Witam kolege z Radomia
~annamalgorzata    20.08.2011 @14:07:05
witam, witam - z ponad półrocznym opóźnieniem (chyba przebiłam wszystkich)
~dominika890    10.08.2011 @21:05:02
również witamwidzę, że nie tylko ja z opóźnieniempozdrawiam
~aarusza    26.04.2011 @08:58:02
cześć Marku
_______
patrząc w Twe oczy dostrzegam niebo.....
~motyl2121    28.03.2011 @01:31:20
sliczna galeria
~ellaszust    25.03.2011 @09:42:20
wybacz ze tak pozno rowniez pozdrawiam kolege z Radomia
_______
~fenigirl    13.03.2011 @08:41:05
Również witam kolegę z Radomia, co prawda z opóźnieniem, ale zawsze
~mdomzalska    22.01.2011 @21:01:24
A no czesc
~Zazula    28.12.2010 @13:10:48
Dzięki za powitanie, ale od 1 maja już nie Radom
~blackangeell    21.12.2010 @08:12:55
elo młody :D
~darkdestiny    08.12.2010 @23:35:25
Hej, spotkalem to na CB http://img9.imageshack.us/img9/4788/img9228cb.jpg
Pracujesz na warstwach :>?
~beatrix    16.11.2010 @19:03:11
a ja równiez witam kolege z Radomia
~poziomka22    14.11.2010 @20:49:39
a my sie znamy???
_______
nie patrząc pod nogi daj ponieść się
~izabelaadamska    08.11.2010 @22:59:00
o to to no to czujemy blusa :D
~izabelaadamska    06.11.2010 @15:39:56
dzieki a kto? ten znajomy?
1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt